Wednesday, May 18, 2011

sape2 tulunx ajaq kan ? :(



123ZR <3

sape2 yg rety nek motor nie ?
blh tat tlng ajrkan aku . aku tingin nak nek sngt2
yana minat gile* motor nie , klw tgk adew mamat mane2 nek mesty ckp WOW !
bile aku pulak yg nak nek ==''
gerrrr !
mama kak nak nek motor tu ! , tahun depan ambik lesen kak nak mama beli motor nie taw .
bubu tlng belikan ? hee ~ hampeh ==''
minat , minat , minat !!
walau mcm ne pun tetap nak belajar ..
nak seribu daya tat nak seribu daleh la !
WANT THIS BIKE !


No comments:

Post a Comment

Wednesday, May 18, 2011

sape2 tulunx ajaq kan ? :(



123ZR <3

sape2 yg rety nek motor nie ?
blh tat tlng ajrkan aku . aku tingin nak nek sngt2
yana minat gile* motor nie , klw tgk adew mamat mane2 nek mesty ckp WOW !
bile aku pulak yg nak nek ==''
gerrrr !
mama kak nak nek motor tu ! , tahun depan ambik lesen kak nak mama beli motor nie taw .
bubu tlng belikan ? hee ~ hampeh ==''
minat , minat , minat !!
walau mcm ne pun tetap nak belajar ..
nak seribu daya tat nak seribu daleh la !
WANT THIS BIKE !


No comments:

Post a Comment